Socialinis pedagogas. Integruota klasės valandėlė – viktorina ,,Nesipykime – draugaukime”

Kovo mėnesį, Sąmoningumo didinimo mėnesį, gimnazijoje organizuota mokinių apklausa įvertinti patyčių mastui, dalyvauta SEU olimpiadoje ,,Drambliada 2022” bei 5-6 klasių mokiniams organizuota viktorina ,,Nesipykime – draugaukime”.

Viktorinos tikslas – ugdyti mokinių kompetencijas ir stiprinti bei puoselėti vaikų/mokinių tarpusavio santykius. Dėmesys skirtas socialinėms kompetencijoms –  pozityviam bendravimui,  atsakingumo, pagarbos kitų jausmams ugdymui bei komunikavimo ir pažinimo kompetencijų plėtojimui: atidumui, kruopštumui, išklausymui, gebėjimui išsakyti mintis.

Susiskirstę į komandas – ,,Žaliųjų”, ,,Raudonųjų”, ,,Baltųjų”, ,,Mėlynųjų”, ,,Oranžinių” ir ,,Juodųjų” bei ,,Geltonųjų” – mokiniai atsakė į 20 viktorinos klausimų. Kol teisėjai sumavo rezultatus, mokiniai atliko kūrybinę užduotį – kūrė ketureilį apie draugystę.

Daugiausiai taškų 18 iš 20 surinko ,,Baltųjų” komanda, nedaug atsiliko ,,Geltonųjų” ir ,,Žaliųjų” komandos surinkusios 16 iš 20 taškų, bei trečiaja poziciją iškovoję ir 15 taškų surinkę ,,Mėlynieji” ir ,,Juodieji”.

Mes, socialinė pedagogė Dalia O., penktokų auklėtoja Jolanta V. ir šeštokų auklėtoja Kristina M., džiaugiamės mokinių kūrybiškumu atliekant ketureilio kūrimo užduotį, sutelktu darbu, įsiklausimu į vienas kito nuomonę bei pozityvų bendravimą.

Džiaugiamės, nes nugalėjo draugystė.

Socialinė pedagogė Dalia O.